Kaban ni D_BystandeR; MANAGLAHI ANG NAHITABO SA PAGKALUNOD SA CONCORDIA UG ST. THOMAS AQUINAS
This case
was different from the sinking of a tourist cruise ship M/V
Concordia which happened somewhere in Italy a few years
back. But compared to that incident, the number of casualties was very much
below over the number of casualties of
M/V St. Thomas Aquinas even if the former was carrying passengers by the
thousands because it was a huge ship and also because it was not hit by another
ship but only ran aground because that ship's captain tried to stir his ship
closer beside an island on a sunny day as if bragging to be known as having the
guts to go closer near it to have its clearer view. While the latter was having
a little over 700 passengers but the fatality it incurred was greater in number
because it sunk at nighttime within 15 minutes after being hit by another ship
owned by Sulpicio Lines (it assumed a new name as its owner but the people
behind it remains the same) as a result of the collision's impact. That cruise
ship did not sink in 15 minutes' time but a lot longer thereby allowing its crew members, mostly Filipinos, to guide their
passengers to safety even if its ship captain was the first one to jump off
ship.
The Filipino
crews received various meaningful commendations from different quarters as a
result of their heroic acts of saving as many passengers lives as possible. It
was unfortunate that in our case the two ship captains seemed to be racing with
each other trying to find out who could outrun the other ship fast without
being hit by the losing ship. And the aggressor ship which rammed the M/V St.
Thomas Aquinas did not even attempt to apply its full power brake to abort the
tragic accident, an indication that it was criminally negligent of the lives of
the passengers of the ship being slammed.
(Bug-os ang pasalamat sa KAHAYAG ngadto sa
magtatampo nga si JOHNNY LOVE.
Nagtakuban siya sa pangalan, "D_BystandeR". Natawo siya sa Sugbo apan anaa na karon
manimuyo sa Illinois sa tinipong nasod sa Amerika. Ang kusog nga koneksyon sa
kasayuran pinaagi sa internet kanunayng naghaling sa iyang kadasig pagtuki sa mga nagbukalbukal nga hisgutanan
dinhi sa atong nataran. Usa siya ka magsusulat nga gradwado sa kursong
komersiyo padulong sa pagka accountant sa University of San Carlos kaniadtong
tuig 1961. Nahimo siyang miyembro sa usa
ka hugpong sa mga batan-ong magsusulat nga gitawag ug STUDENT PRESS. Nahimo usab siyang Associate Editor sa basahon USC-JPIAN sa tuig 1962-63. Magtatampo usab
siya isip magsusulat sa nasudnong magasin,
"Philippines Free Press" ug sa mga nag-unang peryodiko dinhi
sa dakbayan sa Sugbo sa lunhaw pa ang iyang pangedaron. Nahimo siyang mamumuo
sa usa ka pribadong kompaniya sa dakbayan sa Sugbo, ESCAÑO LINES, sulod sa
napulo ug duha (12) ka tuig dayon niyang
tapon ngadto sa NAPOCOR ug nahimong kawani sa kagamhanan sulod sa bayente dos (22) ka tuig. Niadtong
tunga-tungang bahin sa tuig 2000, nilalin siya ngadto sa tinipong nasod sa
Amerika ug sulod sa napulo (10) ka tuig, nagtrabaho siya sa buhatan sa kagamhanan sa nasod sama sa
UNITED STATES POSTAL SERVICE (USPS).
Karon sa pangedaron nga 68,
gihuptan gihapon niya ang walay pagkutat nga kadasig ug walay busganan
nga kaikag sa pagpaambit sa iyang nahuptang abilidad ug kabatid sa panulat. Dili niya mapugngan ang kaugalingon sa
pagpaambit sa iyang mga hunahuna labi na kon molambigit kini ug hisgotanan nga
makadani sa iyang mga mata. Makadawat siya sa inyong mga hunahuna mahitungod sa
iyang sinulat sa johnnylobedica@yahoo.com)
Comments