HINGIGO PA GYUD DIAY SI TONYO



 "Tonyo, kadugay gud. Ma-late na ko ug tambong sa trabaho ani ron.  Mura man ug wala na. Sige na oi. Mangandam pa ra ba ko.  Kakuyaw ba sab sa panuhot ani oi."  wala na kapugong pa si Telda.

"Huwata lang gud, Telda, nakaila ka na baya nako, siniguro ang matag lihok. Sigurista ko. Para walay sami. Dili ba mausik ang kusog. " ni Tonyo nga padayong naningkamot. Gipaningot.

"Ah, daghan kaayo ka ug estorya. Estoryaheee na lang ko Tonyo." naaburidong pulong ni Telda.

"Hapit na gyud ni Telda. Hapit naa.. " ni Tonyo.

Pagkataudtaud.

"Haay, salamat Telda. Napasulod na gyud. Sa kataposan. Salamaaat." ni Tonyo nga daw nahuwasan.

"Tonyo,   pagkahingigo  pa   gyud nimo. Sige ha ako nang tahion ang butones sa akong bestida. He, he, he. Napasulod ra gyud nimo ang hilo sa dagom." pulong ni Telda nga mapahiyomon.

"Way  sapayan Telda. Inig balik nya nimo ha. Naa pa koy laing dagom nga andamon espesyal para imoha." nagngisi  si Tonyo nga nagtan-aw sa iyang kapikas nga nagtahi.

Wala na mamulong pa si Telda,  sayod siya sa gipasabot  ni  Tonyo. Malipayon kaayo siya nga naghunahuna  sa  pagkahingigo niini. (KATAPOSAN).

Comments

Popular Posts