Kaban ni D_BystandeR: KOTSENG MAKALUPAD!!!

Want to watch a car take flight?  Terrafugia, makers of Transition, the world's first flying car, has released video of a production type prototype flying over Plattsburgh, NY. The video is posted on the company's website, terrafugia.com.    The flight was the first successful test of the two-seat personal aircraft you can park in your garage, drive on the road and fill up at a gas station.   "This is a very exciting time for Terrafugia," said Carl Dietrich, the company's CEO and chief technology officer, "We are on our way up - literally and figuratively!"   The Transition reached an altitude of 1,400 feet during its first test flight and spent eight minutes in the air, company officials said.  

In the picture, Terrafugia car is seen out of a garage. When it  gets to an airport, the flying car's wings unfold. When the "transition" is complete,  it  completes a pre-flight check, then takes to the sky.   There are six more phases of flight testing planned, but a spokesperson for Terrafugia said the company is on track to deliver the flying car late this year.   Anyone with a driver's license can drive the Transition on the road, but potential pilots will need a light-sport aircraft license.   The Transition has a 23-gallon gas tank. It gets about 35 mpg on the road and burns about 5 gallons of gas per hour when it is at cruising speed in the air.   

Terrafugia said it has received about 100 orders for the Transition, with a base price of $279,000, according to the company's website.

(Bug-os ang  pasalamat sa KAHAYAG ngadto sa nagsulat niining  artikulo  nga si JOHNNY LOVE. Nagtakuban siya sa pangalan, "D_BystandeR".  Natawo siya sa Sugbo apan anaa na karon manimuyo sa Illinois sa tinipong nasod sa Amerika. Ang kusog nga koneksyon sa kasayuran pinaagi sa internet kanunayng naghaling sa iyang kadasig  pagtuki sa mga nagbukalbukal nga hisgutanan dinhi sa atong nataran. Usa siya ka magsusulat nga gradwado sa kursong komersiyo padulong sa pagka accountant sa University of San Carlos kaniadtong tuig 1961.  Nahimo siyang miyembro sa usa ka hugpong sa mga batan-ong magsusulat nga gitawag ug STUDENT PRESS.  Nahimo usab siyang   Associate Editor sa basahon  USC-JPIAN sa tuig 1962-63. Magtatampo usab siya isip magsusulat sa nasudnong magasin,  "Philippines Free Press" ug sa mga nag-unang peryodiko dinhi sa dakbayan sa Sugbo sa lunhaw pa ang iyang pangedaron. Nahimo siyang mamumuo sa usa ka pribadong kompaniya sa dakbayan sa Sugbo, ESCANO LINES, sulod sa napulo ug duha (12) ka tuig  dayon niyang tapon  ngadto sa NAPOCOR  ug nahimong kawani sa kagamhanan  sulod sa bayente dos (22) ka tuig. Niadtong tunga-tungang bahin sa tuig 2000, nilalin siya ngadto sa tinipong nasod sa Amerika ug sulod sa napulo (10) ka tuig, nagtrabaho siya sa  buhatan sa kagamhanan sa nasod sama  sa  UNITED STATES POSTAL SERVICE (USPS).  Karon sa pangedaron nga 67,  gihuptan gihapon niya ang walay pagkutat nga kadasig ug walay busganan nga kaikag sa pagpaambit sa iyang nahuptang abilidad  ug kabatid sa panulat.  Dili niya mapugngan ang kaugalingon sa pagpaambit sa iyang mga hunahuna labi na kon molambigit kini ug hisgotanan nga makadani sa iyang mga mata.Kinutlo ni D_BystandeR kining maong paambit gikan sa pamantalaan Chicago Tribune, nga nigawas kaniadtong Abril 4, 2012)  



Comments

Popular Posts