Kaban ni D_BystandeR: ANG PAGLISOD-LISOD SA MGA PENSIYONADO

I am a pensioner and my monthly take is less than P3,000. I'm just lucky I received my SSS notice at a time when I visited Cebu for a vacation with my family and was able to accomplish the personal confirmation requirement in my depository bank PNB otherwise. says its accompanying note, my monthly pension will be suspended if I do not show up 'till October 31. I find the present requirement difficult to follow especially if it happened I failed to personally show up because I'm residing now in the US. Having read this article and knowing that the present SSS leadership under Emilio S. De Quiros, Jr. is copying it from the "scrapped onerous GSIS requirement" it is high time for him to stop it and to find ways that is considered based  on "people friendly" policies so as not to subject countless member pensioners to so much difficulties. People like me who is already residing in the US should be allowed other means to personally confirm its current membership as a pensioner by getting a certification from Philippine consulate offices in the US, in case there is no chance for me to come home due to some unavoidable circumstances. 

The suggestion to make the personal confirmation every two to three years is laudable and I hope the SSS management under De Quiros will take it into consideration.

(Bug-os ang  pasalamat sa KAHAYAG ngadto sa nagsulat niining  paambit   nga si JOHNNY LOVE. Nagtakuban siya sa pangalan, "D_BystandeR".  Natawo siya sa Sugbo apan anaa na karon manimuyo sa Illinois sa tinipong nasod sa Amerika. Ang kusog nga koneksyon sa kasayuran pinaagi sa internet kanunayng naghaling sa iyang kadasig  pagtuki sa mga nagbukalbukal nga hisgutanan dinhi sa atong nataran. Usa siya ka magsusulat nga gradwado sa kursong komersiyo padulong sa pagka accountant sa University of San Carlos kaniadtong tuig 1961.  Nahimo siyang miyembro sa usa ka hugpong sa mga batan-ong magsusulat nga gitawag ug STUDENT PRESS.  Nahimo usab siyang   Associate Editor sa basahon  USC-JPIAN sa tuig 1962-63. Magtatampo usab siya isip magsusulat sa nasudnong magasin,  "Philippines Free Press" ug sa mga nag-unang peryodiko dinhi sa dakbayan sa Sugbo sa lunhaw pa ang iyang pangedaron. Nahimo siyang mamumuo sa usa ka pribadong kompaniya sa dakbayan sa Sugbo, ESCANO LINES, sulod sa napulo ug duha (12) ka tuig  dayon niyang tapon  ngadto sa NAPOCOR  ug nahimong kawani sa kagamhanan  sulod sa bayente dos (22) ka tuig. Niadtong tunga-tungang bahin sa tuig 2000, nilalin siya ngadto sa tinipong nasod sa Amerika ug sulod sa napulo (10) ka tuig, nagtrabaho siya sa  buhatan sa kagamhanan sa nasod sama  sa  UNITED STATES POSTAL SERVICE (USPS).  Karon sa pangedaron nga 67,  gihuptan gihapon niya ang walay pagkutat nga kadasig ug walay busganan nga kaikag sa pagpaambit sa iyang nahuptang abilidad  ug kabatid sa panulat.  Dili niya mapugngan ang kaugalingon sa pagpaambit sa iyang mga hunahuna labi na kon molambigit kini ug hisgotanan nga makadani sa iyang mga mata.)  

Comments

Popular Posts