TUBOD SA NAUGHAN'G SAPA


TUBOD SA NAUGHANG SAPA

Lawom  ug daw makalumos sa kalibog,
Kon naughang sapa pangitaan ug tubod,
Apan  tugoti'ng tugawon   ko  ikaw,
Hawiran ko ang imong pagkalatagaw,
Samtang  nagbul-og   sa katin-aw,
Ang matentalon’ng tubig nag-agos,
Iyarok kini ug itambal sa kahigwaos,

Sud-onga ang timgas nga tubig sa sapa,
Hinayhinay ug inanay kini'ng mawala,
Maabtan kining tanan sa kausaban,
Mangabot ang kunot nga dili kapugngan,
Ang garboso'ng pagpabuhagay,
Lukpon, hakpon sa pagpanglaylay,
Pag-abot sa kahaponon,  magkanayon,

"Diyosa, bisan pa ug  sa tubod nahubsan
Ang  sapa nga nahimo natong kinuptanan
Kon sa kabaskog sa ugat ako gihikawan,
Sangka sa gugma ug kama  ako nakalimtan,
Nagpabilin ako'ng  nagtukaw ug namuwaw
Ang pinitik  sa taknaan  ako'ng gihanduraw
Daygan ko ikaw’ng lab-as kanunay ang tanan
Naghandum,  sa  kaanyag mong nahuptan.”

Comments

Popular Posts