DILI PA ULAHI ANG TANAN

Si Dong 
Taliwala ning bagang dag-om sa unahan, tugotan tang  mogitib, molipang ug  mosalingsing ang makanunayong paglaum,  dili matay-og bisan pa sa pagkusokuso sa bagyo sa mga pagsuway.  


Si Dong nagpungko, nangyugpos ug namulong, "Pagkanindot sa kabuntagon, apan ania walay kwarta, walay sulod ang bulsa, pagkadimalasa."


Nakabati siya ug tingog,"Dong, nag-inusara ka man gud dinhi.Hala kuyogi hinuon ko, mopalit ko ug budbod, akong ipamahaw. Palitan lang pud tika."


Giwahing ni Dong ang panan-aw, "Ikaw diay, Kurdapya?" 


Gisugdan ni Dong ug tutok ang pamayhon nga nakita. Sakto sa barog, kutis porselana ug walay lama sa kausaban ang kaanyag niini.


"Ayaw na lang pagpalit didto, tagaan tika, libre ug siguro kong makauyon ka." ni Dong nga nagngisi. 


"Dili ko oi, kanang budbud nga kanunay'ng nagpungko, dili gani makapamao maningkamot, maghulat lang ug naay kapahimuslan ug kaduwaan."


"Nganong nakasulti ka niana?"


"Unsaon, ang kwarta nga imong napanunod sa imong mga ginikanan, imong giwaldas, gibisyo. Wala ka gayud maningkamot ug barog sa kaugalingong tuhod. Ari na lang 
ko ha. Pakit-a ko ug kausaban Dong." pulong ni Kurdapya dayong biya ni Dong. 


Si Dong naugbok sa iyang nahimutangan samtang nagkahanaw sa iyang panan-aw ang kanhi hinigugma. Nakaamgo. Dili pa ulahi ang tanan. (KATAPUSAN)


(Kining maong sugilagming nigawas sa Banat News kaniadtong Hunyo 11, 2012, pamantalaang binisaya sa dakbayan sa Sugbo ug sa Patnubay.org kaniadtong May0 17, 2012, website nga gitukod ug gipaluyohan sa mga magsusulat nga mga OFW's.)






Comments

Popular Posts