Kaban ni Mysticalistic: DAGHANG UK-OK


COCKROACHES

Every time I pass by our kitchen
I tried to sneak if can see something
Something that's been crawling
Either in the wall or in the floor

All of a sudden I tremble
A little bug has caught my attention
I can't move nor go to any direction
With these cockroach in front of me better do some action

I shouted and I yelled
Can somebody around me kill that bug away?
It's not just an ordinary bug for me
Ever since before its my enemy

I don't know if you liked them or hated them too
All I know is I'm scared of it
And I got to get rid of it
Cockroach? oh cockroach! I beg you don't go near me.

(Bug-os ang pasalamat sa KAHAYAG ngadto sa magtatampo nga si JOANNE FALLARIA LOBEDICA. Nagtakuban siya sa pangalan, “MYSTICALISTIC”.  Tubo siyang taga Sugbo apan nanimuyo na karon sa Illinois sa tinipong nasod sa Amerika. Sa pangedaron nga 24 anyos, nagpabilin siyang dalaga ug kasamtangang nanimpalad isip Private Healthcare Provider. Gradwado siya sa kurso isip usa ka  Nurse sa University of Cebu, Banilad Branch, sa dakbayan sa Sugbo ug usa na usab siya ka Registered Nurse dinhi sa Pilipinas.  Dala sa dakong pangandoy aron  makab-otan ang kalamposan, iyang giatubang  karon ang  dakong bugno sa binairay sa kahibalo, ang paglampos sa umaabot  pasulit  sa NCLEX  nga muhatod kaniya sa pagkahingpit na nga Nurse aron  makaserbisyo sa nasod sa Amerika,  yuta sa  gatas ug dugos. Mahiligon siyang mosulat ug mga garay, mga buhing paghulagway sa mga pulong nga gilitok sa kasingkasing sa mga managhigugmaay.)



Comments

Popular Posts