Kaban ni Mysticalistic: GIMINGAW AKO KANIMO

MISSING YOU

Missing you ain't gonna be easy
Sad to say I have to go away
I know things might be different today
but still I'm glad you came my way

I was alone and lonely
then you came out of nowhere suddenly
You brought light to my life
You've been my company

With you there ain't gonna be another
what happen now you're like a stranger
I am so captivated by you
Seems like each day I cant be without you

You and I had a lot of memories together
to me you're one of the precious souvenir I wouldn't surrender
each time I look at you, you made me feel so blue
cos right then I knew somehow I can't have you

You took my hand once but then you gave it away
you left me with nothing but dismay
I may have cried and hurt and say "I'm okay"
but deep inside I still miss you anyway

(Bug-os ang pasalamat sa KAHAYAG ngadto sa magtatampo nga si JOANNE FALLARIA LOBEDICA. Nagtakuban siya sa pangalan, “MYSTICALISTIC”.  Tubo siyang taga Sugbo apan nanimuyo na karon sa Illinois sa tinipong nasod sa Amerika. Sa pangedaron nga 24 anyos, nagpabilin siyang dalaga ug kasamtangang nanimpalad isip Private Healthcare Provider. Gradwado siya sa kurso isip usa ka  Nurse sa University of Cebu, Banilad Branch, sa dakbayan sa Sugbo ug usa na usab siya ka Registered Nurse dinhi sa Pilipinas.  Dala sa dakong pangandoy aron  makab-otan ang kalamposan, iyang giatubang  karon ang  dakong bugno sa binairay sa kahibalo, ang paglampos sa umaabot  pasulit  sa NCLEX  nga muhatod kaniya sa pagkahingpit na nga Nurse aron  makaserbisyo sa nasod sa Amerika,  yuta sa  gatas ug dugos. Mahiligon siyang mosulat ug mga garay, mga buhing paghulagway sa mga pulong nga gilitok sa kasingkasing sa mga managhigugmaay.)

Comments

Popular Posts